Angiemckaig's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
2
It's a Wonderful Life
1946, in 33 top lists Check -
3
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
4
Unforgiven
1992, in 24 top lists Check -
5
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
6
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
7
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
8
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
9
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
10
Jerry Maguire
1996, in 8 top lists Check -
11
Bridget Jones: The Edge of Reason
2004, in 1 top list Check -
12
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
13
Master and Commander: The Far Side of the World
2003, in 8 top lists Check -
14
Blazing Saddles
1974, in 14 top lists Check -
15
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
16
Thelma & Louise
1991, in 13 top lists Check -
17
Hedwig and the Angry Inch
2001, in 10 top lists Check