Ballistic's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
9
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
19
The Boondock Saints
1999, in 2 top lists Check -
18
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
10
Home Alone 2: Lost in New York
1992, in 3 top lists Check -
15
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
1
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
17
The Day After Tomorrow
2004, in 3 top lists Check -
5
You've Got Mail
1998, in 4 top lists Check -
8
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
7
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
16
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
6
Lara Croft: Tomb Raider
2001, in 2 top lists Check -
14
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
2
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
13
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
12
Look Who's Talking
1989, in 2 top lists Check -
11
Lethal Weapon 4
1998, in 2 top lists Check -
3
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
20
Cabin Fever
2002, in 1 top list Check -
4
Crocodile Dundee II
1988, in 2 top lists Check