MatheusCavassin's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
2
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
3
Stuart Little
1999, in 3 top lists Check -
4
I, Robot
2004, in 3 top lists Check -
5
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
6
Meet the Robinsons
2007, in 0 top lists Check -
7
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
8
Shrek Forever After
2010, in 2 top lists Check -
9
Shrek the Third
2007, in 3 top lists Check -
10
The Last Samurai
2003, in 2 top lists Check -
11
Exorcist: The Beginning
2004, in 0 top lists Check -
12
Se7en
1995, in 29 top lists Check