Jornbrekke's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
2
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
3
Oldeuboi
2003 — a.k.a. Oldboy, in 34 top lists Check -
4
The Room
2003, in 2 top lists Check -
5
The Big Lebowski
1998, in 26 top lists Check -
6
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
7
Shaun of the Dead
2004, in 13 top lists Check -
8
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
9
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
10
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
11
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
12
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
1980, in 25 top lists Check -
13
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
14
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
15
The Silence of the Lambs
1991, in 36 top lists Check -
16
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
17
Jaws
1975, in 29 top lists Check -
18
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
19
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
20
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
21
Alien
1979, in 30 top lists Check -
22
Ghostbusters
1984, in 13 top lists Check -
23
Back to the Future Part II
1989, in 6 top lists Check -
24
The Godfather Part II
1974, in 32 top lists Check -
25
Psycho
1960, in 39 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 74