Kmalone614's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
2
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
3
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
4
Up
2009, in 16 top lists Check -
5
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
6
Casablanca
1942, in 39 top lists Check -
7
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
8
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
9
The King's Speech
2010, in 13 top lists Check -
10
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
11
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
12
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
13
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
14
North by Northwest
1959, in 30 top lists Check -
15
To Kill a Mockingbird
1962, in 18 top lists Check -
16
Rocky
1976, in 20 top lists Check -
17
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
18
Breakfast at Tiffany's
1961, in 9 top lists Check -
19
Hotel Rwanda
2004, in 10 top lists Check -
20
Double Indemnity
1944, in 37 top lists Check -
21
Grease
1978, in 12 top lists Check -
22
Silver Linings Playbook
2012, in 7 top lists Check -
23
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
24
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
25
Finding Neverland
2004, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 57