Oozic's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Untouchables
1987, in 9 top lists Check -
2
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
3
Moon
2009, in 5 top lists Check -
4
Up in the Air
2009, in 2 top lists Check -
5
Ray
2004, in 3 top lists Check -
6
Gangs of New York
2002, in 5 top lists Check -
7
The Insider
1999, in 5 top lists Check -
8
The Sting
1973, in 17 top lists Check -
9
American Graffiti
1973, in 17 top lists Check -
10
Road to Perdition
2002, in 6 top lists Check -
11
JFK
1991, in 13 top lists Check -
12
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
13
Collateral
2004, in 6 top lists Check -
14
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
15
Public Enemies
2009, in 1 top list Check -
16
The Bourne Identity
2002, in 5 top lists Check -
17
Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles
1994, in 4 top lists Check -
18
Taken
2008, in 2 top lists Check -
19
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
20
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
21
Enemy of the State
1998, in 2 top lists Check -
22
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
23
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
24
American Gangster
2007, in 2 top lists Check -
25
Star Wars
1977, in 40 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 48