The_fierceness's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Traffic
2000, in 7 top lists Check -
2
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
3
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
4
Volver
2006, in 6 top lists Check -
5
Paris Is Burning
1990, in 12 top lists Check -
6
Zoolander
2001, in 5 top lists Check -
7
Clueless
1995, in 8 top lists Check -
8
Melancholia
2011, in 10 top lists Check -
9
Ghost World
2001, in 8 top lists Check -
10
Heathers
1988, in 7 top lists Check -
11
Go
1999, in 1 top list Check -
12
The Hours
2002, in 7 top lists Check -
13
Frozen River
2008, in 2 top lists Check -
14
Election
1999, in 7 top lists Check -
15
Monty Python and the Holy Grail
1975, in 23 top lists Check -
16
Precious
2009, in 4 top lists Check -
17
Erin Brockovich
2000, in 8 top lists Check -
18
Margaret
2011, in 7 top lists Check -
19
Frances Ha
2012, in 5 top lists Check -
20
Happy-Go-Lucky
2008, in 1 top list Check -
21
Trainwreck
2015, in 0 top lists Check -
22
Renaissance: A Film by Beyoncé
2023, in 0 top lists