De 100 beste films volgens Erik Stockman (Humo)
Created by wmvankoppen.
Favorited 5 times, disliked 0 times, added to 9 watchlists.
Humo's filmjournalist Erik Stockman presenteert: de 100 beste films aller tijden! Of liever: een hoogstpersoonlijke, dwarse hitparade van films die, althans volgens Stockman, de blikkerende tand des tijds hebben doorstaan. Een onconventioneel rariteitenkabinet.
Pssst, want to check out the De 100 beste films volgens Erik Stockman (Humo) list in our new look?
Filter
-
2 -1
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
10 -1
Bitter Moon
1992, in 3 top lists Check -
13 -1
Blood Simple
1984, in 10 top lists Check -
19 -1
The French Connection
1971, in 23 top lists Check -
20 -1
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
31 -1
Deliverance
1972, in 15 top lists Check -
32 -1
Manhunter
1986, in 6 top lists Check -
36 -1
Touch of Evil
1958, in 31 top lists Check -
42 -1
Le cercle rouge
1970 — a.k.a. The Red Circle, in 11 top lists Check -
43 -1
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
51 -1
Vertigo
1958, in 42 top lists Check -
53 -1
The Day of the Jackal
1973, in 3 top lists Check -
55 -1
First Blood
1982, in 5 top lists Check -
58 -1
After Hours
1985, in 7 top lists Check -
61 -1
Point Break
1991, in 9 top lists Check -
63 -1
Mad Max 2
1981 — a.k.a. The Road Warrior, in 14 top lists Check -
66 -1
The Conversation
1974, in 23 top lists Check -
67 -1
Wake in Fright
1971, in 7 top lists Check -
74 -1
The Last Wave
1977, in 4 top lists Check -
85 -1
Sorcerer
1977, in 4 top lists Check -
95 -1
The Laughing Policeman
1973 — a.k.a. An Investigation of Murder, in 0 top lists Check -
96 -1
The Survivor
1981, in 0 top lists Check -
97 -1
Eureka
1983, in 2 top lists Check
Last updated on May 8, 2015;