E. T. Blunt's disliked movies - page 2
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
26
Colossal
2016, in 0 top lists Check -
27
A.C.O.D.
2013, in 0 top lists Check -
28
The Money Pit
1986, in 0 top lists Check -
29
Friday the 13th Part 2
1981, in 1 top list Check -
30
Final Destination
2000, in 1 top list Check -
31
Final Destination 2
2003, in 1 top list Check -
32
Prom Night
1980, in 1 top list Check -
33
Friday the 13th: The Final Chapter
1984, in 1 top list Check -
34
Paranormal Activity 3
2011, in 2 top lists Check -
35
The Conjuring 2
2016, in 2 top lists Check -
36
A Nightmare on Elm Street Part 2: Freddy's Revenge
1985 — a.k.a. A Nightmare on Elm Street 2: Freddy's Revenge, in 1 top list Check -
37
Annabelle
2014, in 1 top list Check -
38
The Frighteners
1996, in 1 top list Check -
39
Witchfinder General
1968, in 8 top lists Check -
40
Jupiter Ascending
2015, in 1 top list Check -
41
28 Weeks Later
2007, in 2 top lists Check -
42
The Ninth Gate
1999, in 1 top list Check -
43
Chronicle
2012, in 0 top lists Check -
44
Cujo
1983, in 1 top list Check -
45
The Amityville Horror
1979, in 2 top lists Check -
46
A Bad Moms Christmas
2017, in 0 top lists -
47
Ideal Home
2018, in 0 top lists -
48
Guava Island
2019, in 0 top lists -
49
Faeries
1981, in 0 top lists Check -
50
Hillbilly Elegy
2020, in 0 top lists
Showing items 26 – 50 of 75