RonJensen's disliked movies - page 2
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
91
Year of the Dragon
1985, in 4 top lists Check -
93
King Solomon's Mines
1950, in 2 top lists Check -
95
Transformers: Age of Extinction
2014, in 2 top lists Check -
96
300: Rise of an Empire
2014, in 1 top list Check -
112
American Sniper
2014, in 4 top lists Check -
113
Taken 3
2014, in 1 top list Check -
117
Satan's Sadists
1969, in 1 top list Check -
119
Billy Jack
1971, in 2 top lists Check -
121
Satsujin ken 2
1974 — a.k.a. Return of the Street Fighter, in 1 top list Check -
123
Hollywood Man
1976, in 1 top list Check -
129
Vet hard
2005 — a.k.a. Too Fat Too Furious, in 1 top list Check -
143
Ninja Champion
1986, in 1 top list Check -
147
Justice League: Gods and Monsters
2015, in 0 top lists Check -
151
Fantastic Four
2015, in 0 top lists Check -
159
Red Dawn
1984, in 3 top lists Check -
174
Battlestar Galactica
2003, in 1 top list Check -
175
Hundra
1983, in 1 top list Check -
185
Bush Christmas
1947, in 0 top lists Check -
187
Ong-bak
2003 — a.k.a. Ong-Bak: The Thai Warrior, in 2 top lists Check -
197
Knightriders
1981, in 1 top list Check -
204
Suicide Squad
2016, in 2 top lists Check -
208
Border
1997, in 1 top list Check -
210
Shiva
2006, in 1 top list Check -
219
London Has Fallen
2016, in 1 top list Check -
221
Black Belt Jones
1974, in 1 top list Check
Showing items 26 – 50 of 121