5_gadalaiks's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
3
Poseidon
2006, in 0 top lists Check -
4
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
5
Pacific Rim
2013, in 1 top list Check -
6
Carrie
2013, in 0 top lists Check -
7
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
8
The Host
2013, in 0 top lists Check -
9
RoboCop
2014, in 1 top list Check -
10
Noah
2014, in 1 top list Check -
11
C.O.G.
2013, in 0 top lists Check -
12
Mercy
2014, in 0 top lists Check -
13
Dracula Untold
2014, in 1 top list Check -
14
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
2014, in 3 top lists Check -
15
Ant-Man
2015, in 2 top lists Check -
16
Hotel Transylvania 2
2015, in 2 top lists Check -
17
Point Break
2015, in 0 top lists Check -
18
Sleeping with Other People
2015, in 1 top list Check -
19
Vice
2015, in 0 top lists Check -
20
Ghostbusters
2016, in 2 top lists Check -
21
Don't Knock Twice
2016, in 0 top lists Check