Asherah's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Muppets
2011, in 0 top lists Check -
2
Robin Hood: Men in Tights
1993, in 1 top list Check -
3
Salt
2010, in 2 top lists Check -
4
The Lovely Bones
2009, in 0 top lists Check -
5
Happy Gilmore
1996, in 0 top lists Check -
6
Legally Blonde
2001, in 1 top list Check -
7
Patch Adams
1998, in 2 top lists Check -
8
True Blood
2008, in 0 top lists Check -
9
13 Going on 30
2004, in 1 top list Check -
10
Blindness
2008, in 0 top lists Check -
11
Pretty in Pink
1986, in 2 top lists Check -
12
Me, Myself & Irene
2000, in 3 top lists Check -
13
The Princess Diaries
2001, in 2 top lists Check -
14
Holiday
1938, in 8 top lists Check -
15
Tommy Boy
1995, in 0 top lists Check -
16
Step Up
2006, in 0 top lists Check -
17
Last Action Hero
1993, in 2 top lists Check -
18
The Waterboy
1998, in 2 top lists Check -
19
National Lampoon's Van Wilder
2002 — a.k.a. Van Wilder: Party Liaison, in 0 top lists Check -
20
Dumb and Dumber
1995, in 0 top lists Check -
21
Last Holiday
2006, in 0 top lists Check -
22
Nine Months
1995, in 1 top list Check