Aussiedeza's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
2
Mean Girls
2004, in 4 top lists Check -
3
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
4
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
5
Clueless
1995, in 8 top lists Check -
6
Control
2007, in 1 top list Check -
7
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
8
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
9
The Day After Tomorrow
2004, in 3 top lists Check -
10
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
11
Star Trek II: The Wrath of Khan
1982, in 6 top lists Check -
12
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
13
50 First Dates
2004, in 2 top lists Check -
14
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
2011, in 2 top lists Check -
15
Harold & Kumar Go to White Castle
2004 — a.k.a. Harold & Kumar Get the Munchies, in 0 top lists Check -
16
EuroTrip
2004, in 0 top lists Check -
17
Fast Five
2011, in 2 top lists Check -
18
Salt
2010, in 2 top lists Check -
19
The Expendables
2010, in 1 top list Check -
20
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
21
She's the Man
2006, in 0 top lists Check -
22
Australia
2008, in 1 top list Check -
23
2 Fast 2 Furious
2003, in 3 top lists Check -
24
The Fast and the Furious: Tokyo Drift
2006, in 0 top lists Check -
25
G.I. Joe: The Rise of Cobra
2009, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 31