Benji_C's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
3
The Strangers
2008, in 1 top list Check -
6
Communion
1976 — a.k.a. Alice Sweet Alice, in 1 top list Check -
11
Sinister
2012, in 1 top list Check -
32
The Uninvited
1944, in 2 top lists Check -
34
Insomnia
1997, in 2 top lists Check -
37
Srpski film
2010 — a.k.a. A Serbian Film, in 2 top lists Check -
56
No-Do
2009 — a.k.a. The Haunting, in 0 top lists Check -
59
The People Under the Stairs
1991, in 2 top lists Check -
63
Silent House
2011, in 1 top list Check -
66
The Watcher
2000, in 0 top lists Check -
71
Super Troopers 2
2018, in 0 top lists Check -
83
Session 9
2001, in 2 top lists Check -
85
Atrocious
2010, in 0 top lists Check -
90
Absentia
2011, in 1 top list Check -
97
Suspiria
1977, in 17 top lists Check -
101
Whiteout
2009, in 0 top lists Check -
105
Afterschool
2008, in 0 top lists Check -
108
Non-Stop
2014, in 1 top list Check -
119
House on Haunted Hill
1999, in 1 top list Check -
124
Boogeyman
2005, in 0 top lists Check -
126
Kairo
2001 — a.k.a. Pulse, in 5 top lists Check -
131
White Noise
2005, in 0 top lists Check -
134
The Wizard of Gore
2007, in 0 top lists Check -
140
They
2002, in 0 top lists Check -
146
Extraordinary Tales
2014, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 60