Bluebot's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Annabelle
2014, in 1 top list Check -
2
The Apparition
2012, in 0 top lists Check -
3
The Purge: Anarchy
2014, in 0 top lists Check -
4
The Devil Inside
2012, in 0 top lists Check -
5
Dear John
2010, in 0 top lists Check -
6
Southpaw
2015, in 0 top lists Check -
7
Daddy's Home
2015, in 2 top lists Check -
8
Darkest Hour
2017, in 1 top list