Bratzks's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Short Circuit 2
1988, in 0 top lists Check -
2
The Lorax
2012, in 2 top lists Check -
3
Transformers: Dark of the Moon
2011, in 2 top lists Check -
4
King Arthur
2004, in 1 top list Check -
5
Doctor Dolittle
1967, in 1 top list Check -
6
Since You Went Away
1944, in 2 top lists Check -
7
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
8
Billy Madison
1995, in 0 top lists Check -
9
Lucky Number Slevin
2006, in 0 top lists Check -
10
Paris, Texas
1984, in 21 top lists Check -
11
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
12
Alien³
1992, in 1 top list Check -
13
30 Days of Night
2007, in 1 top list Check -
14
Gerry
2002, in 6 top lists Check -
15
Private Benjamin
1980, in 3 top lists Check -
16
It's a Mad Mad Mad Mad World
1963, in 6 top lists Check -
17
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
18
Gremlins 2: The New Batch
1990, in 2 top lists Check -
19
Strictly Ballroom
1992, in 7 top lists Check -
20
Slacker
1990, in 7 top lists Check -
21
Pi
1998, in 6 top lists Check -
22
Hairspray
1988, in 5 top lists Check -
23
Dark City
1998, in 6 top lists Check -
24
Gloria
1980, in 8 top lists Check -
25
Tom Jones
1963, in 13 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 120