Cg's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
2
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
3
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
4
Top Gun
1986, in 8 top lists Check -
5
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
6
Trilogy of Terror
1975, in 1 top list Check -
7
Final Destination
2000, in 1 top list Check -
8
Gwoemul
2006 — a.k.a. The Host, in 11 top lists Check -
9
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
10
Frozen
2013, in 5 top lists Check -
11
The Danish Girl
2015, in 0 top lists Check -
12
The Lobster
2015, in 7 top lists Check -
13
Joker
2019, in 13 top lists -
14
Along Came Polly
2004, in 0 top lists Check