Cinephile-'s disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
72
It Chapter Two
2019, in 3 top lists -
25
The English Patient
1996, in 19 top lists Check -
12
Les Misérables
2012, in 5 top lists Check -
63
Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi
2017, in 3 top lists Check -
57
Suspiria
2018, in 1 top list Check -
8
Das weiße Band - Eine deutsche Kindergeschichte
2009 — a.k.a. The White Ribbon, in 10 top lists Check -
30
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
2014, in 3 top lists Check -
34
The Martian
2015, in 6 top lists Check -
67
Aquaman
2018, in 2 top lists Check -
48
Robin Hood: Prince of Thieves
1991, in 3 top lists Check -
24
The House of the Spirits
1993, in 0 top lists Check -
64
Molly's Game
2017, in 0 top lists -
80
White Noise
2022, in 0 top lists -
51
It
2017, in 3 top lists Check -
68
Little Women
2019, in 5 top lists -
69
Solo: A Star Wars Story
2018, in 2 top lists Check -
81
Dogma
1999, in 1 top list Check -
1
Twelve Monkeys
1995 — a.k.a. 12 Monkeys, in 14 top lists Check -
50
La La Land
2016, in 18 top lists Check -
62
Bird Box
2018, in 0 top lists -
13
Silver Linings Playbook
2012, in 7 top lists Check -
33
The Black Dahlia
2006, in 1 top list Check -
17
Becoming Jane
2007, in 0 top lists Check -
54
The Dinner
2017, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 84