Ckghagen's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Caligola
1979 — a.k.a. Caligula, in 1 top list Check -
2
Braindead
1992 — a.k.a. Dead Alive, in 8 top lists Check -
3
Ulli Lommel's Zodiac Killer
2005, in 0 top lists Check -
4
Elimination
2010, in 0 top lists Check -
5
Göta kanal 3 - Kanalkungens hemlighet
2009, in 0 top lists Check -
6
Chemistry
2011, in 0 top lists Check -
7
The Dentist
1996, in 0 top lists Check -
8
Year One
2009, in 0 top lists Check -
9
2012: Ice Age
2011, in 0 top lists Check -
10
Hobo with a Shotgun
2011, in 1 top list Check -
11
Kill List
2011, in 4 top lists Check -
12
Titanic II
2010, in 0 top lists Check -
13
Gamer
2009, in 0 top lists Check -
14
Look Who's Talking Too
1990, in 0 top lists Check -
15
The Nutty Professor
1996, in 3 top lists Check -
16
Terror in the Aisles
1984, in 0 top lists Check -
17
JFK
1991, in 13 top lists Check -
18
A Nightmare on Elm Street: The Dream Child
1989 — a.k.a. A Nightmare on Elm Street 5: The Dream Child, in 0 top lists Check -
19
M*A*S*H
1972, in 0 top lists Check -
20
The Gods Must Be Crazy
1980, in 2 top lists Check -
21
Look Who's Talking
1989, in 2 top lists Check -
22
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
23
Valhalla Rising
2009, in 0 top lists Check -
24
Be Kind Rewind
2008, in 0 top lists Check -
25
The Hand
1981, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 151