Danasaurus's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Notebook
2004, in 1 top list Check -
2
Punch-Drunk Love
2002, in 12 top lists Check -
3
The Town
2010, in 0 top lists Check -
4
Blitz
2011, in 0 top lists Check -
5
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
6
Tucker and Dale vs Evil
2010, in 1 top list Check -
7
Robin Hood
2010, in 1 top list Check -
8
Spanglish
2004, in 0 top lists Check -
9
The Expendables 2
2012, in 1 top list Check -
10
The Campaign
2012, in 0 top lists Check -
11
Dragonball Evolution
2009, in 0 top lists Check -
12
Red Riding Hood
2011, in 0 top lists Check -
13
Lucy
2014, in 2 top lists Check -
14
Foxcatcher
2014, in 1 top list Check