Detheo's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
2
National Treasure
2004, in 3 top lists Check -
3
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
4
Click
2006, in 3 top lists Check -
5
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
6
Taken
2008, in 2 top lists Check