Dimipiraat's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
2
The Box
2009, in 0 top lists Check -
3
Koko Flanel
1990, in 0 top lists Check -
4
Jumper
2008, in 1 top list Check -
5
My Queen Karo
2009, in 0 top lists Check -
6
Adem
2010 — a.k.a. Oxygen, in 0 top lists Check -
7
The Grey
2011, in 0 top lists Check -
8
Angels & Demons
2009, in 2 top lists Check -
9
Starter for 10
2006, in 0 top lists Check -
10
Linkeroever
2008 — a.k.a. Left Bank, in 1 top list Check -
11
Mr. Woodcock
2007, in 0 top lists Check -
12
The Hangover Part II
2011, in 2 top lists Check -
13
The Boondock Saints
1999, in 2 top lists Check -
14
Elysium
2013, in 1 top list Check -
15
Interstellar
2014, in 13 top lists Check