Dlamarr23's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
5
Mulholland Dr.
2001 — a.k.a. Mulholland Drive, in 26 top lists Check -
8
Lawrence of Arabia
1962, in 40 top lists Check -
3
8½
1963, in 35 top lists Check -
1
Mononoke-hime
1997 — a.k.a. Princess Mononoke, in 18 top lists Check -
7
Tonari no Totoro
1988 — a.k.a. My Neighbor Totoro, in 23 top lists Check -
48
Eraserhead
1977, in 20 top lists Check -
2
Smultronstället
1957 — a.k.a. Wild Strawberries, in 23 top lists Check -
10
High Noon
1952, in 18 top lists Check -
34
Chung Hing sam lam
1994 — a.k.a. Chungking Express, in 19 top lists Check -
11
District 9
2009, in 10 top lists Check -
46
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
6
Who's Afraid of Virginia Woolf?
1966, in 19 top lists Check -
33
Lost Highway
1997, in 10 top lists Check -
42
Doctor Zhivago
1965, in 17 top lists Check -
18
Caché
2005, in 15 top lists Check -
15
Synecdoche, New York
2008, in 9 top lists Check -
23
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
32
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
30
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
36
Walkabout
1971, in 13 top lists Check -
4
Judgment at Nuremberg
1961, in 7 top lists Check -
24
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
41
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
27
Waking Life
2001, in 9 top lists Check -
22
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 50