Docbrowny's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
2
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
3
Resident Evil: Afterlife
2010, in 1 top list Check -
4
Lara Croft: Tomb Raider
2001, in 2 top lists Check -
5
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
6
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
7
Akira
1988, in 22 top lists Check -
8
Band of Brothers
2001, in 1 top list Check -
9
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
10
Babel
2006, in 5 top lists Check -
11
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
12
Fear and Loathing in Las Vegas
1998, in 6 top lists Check -
13
Adaptation.
2002, in 11 top lists Check -
14
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
15
Galaxy Quest
1999, in 3 top lists Check -
16
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
17
South Park: Bigger, Longer & Uncut
1999, in 8 top lists Check -
18
Poltergeist
1982, in 9 top lists Check -
19
Final Destination
2000, in 1 top list Check -
20
Cube
1997, in 5 top lists Check -
21
Green Zone
2010, in 0 top lists Check -
22
The Hurt Locker
2008, in 13 top lists Check -
23
Battle: Los Angeles
2011 — a.k.a. Battle Los Angeles, in 1 top list Check -
24
The Artist
2011, in 8 top lists Check -
25
Amadeus
1984, in 23 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 46