DreCosby's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
Public Access
1993, in 1 top list Check -
5
Death Proof
2007, in 3 top lists Check -
6
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
7
Man on Fire
2004, in 1 top list Check -
17
Saw
2004, in 6 top lists Check -
18
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
21
Layer Cake
2004, in 1 top list Check -
27
Black Hawk Down
2001, in 5 top lists Check -
31
Zwartboek
2006 — a.k.a. Black Book, in 5 top lists Check -
32
Elephant
2003, in 10 top lists Check -
38
The Boondock Saints
1999, in 2 top lists Check -
39
Jackie Brown
1997, in 5 top lists Check -
50
Bullitt
1968, in 11 top lists Check -
65
The Ring
2002, in 5 top lists Check -
75
xXx
2002, in 2 top lists Check -
81
Lethal Weapon 4
1998, in 2 top lists Check -
90
Hannibal
2001, in 2 top lists Check -
91
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
94
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
97
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
105
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
110
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
127
Quantum of Solace
2008, in 2 top lists Check -
130
Alien³
1992, in 1 top list Check -
137
47 Meters Down
2017, in 0 top lists Check