Dude Lanez's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
82
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
35
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
18
Signs
2002, in 5 top lists Check -
46
True Lies
1994, in 5 top lists Check -
53
The Village
2004, in 5 top lists Check -
39
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
150
Baise-moi
2000, in 3 top lists Check -
40
Terminator 3: Rise of the Machines
2003, in 2 top lists Check -
165
The Black Gestapo
1975, in 1 top list Check -
31
The Expendables
2010, in 1 top list Check -
125
Frontière(s)
2007 — a.k.a. Frontier(s), in 1 top list Check -
162
Hells Angels on Wheels
1967, in 1 top list Check -
122
Lifeforce
1985, in 1 top list Check -
101
Orphan
2009, in 1 top list Check -
97
Thir13en Ghosts
2001, in 1 top list Check -
96
Tourist Trap
1979, in 1 top list Check -
70
Vacancy
2007, in 1 top list Check -
61
Vampires
1998, in 1 top list Check -
98
Ghost Ship
2002, in 0 top lists Check -
138
Menu total
1986, in 0 top lists Check -
20
The Osterman Weekend
1983, in 0 top lists Check -
188
Postal
2007, in 0 top lists Check -
185
Sanctimony
2000, in 0 top lists Check