EdgarQ's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
2
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
3
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
4
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
5
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
6
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
7
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
8
Hotel Rwanda
2004, in 10 top lists Check -
9
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
10
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
11
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
12
Rain Man
1988, in 14 top lists Check -
13
Desperado
1995, in 2 top lists Check -
14
Outbreak
1995, in 2 top lists Check -
15
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
16
Bats
1999, in 0 top lists Check -
17
Batman Forever
1995, in 3 top lists Check -
18
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
19
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
20
Lolita
1997, in 1 top list Check -
21
Piranha
1978, in 4 top lists Check -
22
Piranha Part Two: The Spawning
1982 — a.k.a. Piranha II: The Spawning, in 0 top lists Check -
23
Lucas
1986, in 0 top lists Check -
24
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
25
Cars
2006, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 37