Emma Carey's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Airplane!
1980, in 14 top lists Check -
2
Spirit: Stallion of the Cimarron
2002, in 1 top list Check -
3
James and the Giant Peach
1996, in 1 top list Check -
4
Antz
1998, in 2 top lists Check -
5
Footloose
1984, in 2 top lists Check -
6
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
7
A Goofy Movie
1995, in 1 top list Check -
8
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
9
Chicken Little
2005, in 2 top lists Check -
10
Stuart Little
1999, in 3 top lists Check -
11
Strictly Ballroom
1992, in 7 top lists Check -
12
Be Kind Rewind
2008, in 0 top lists Check -
13
Click
2006, in 3 top lists Check -
14
Madagascar
2005, in 4 top lists Check -
15
Home Alone 2: Lost in New York
1992, in 3 top lists Check -
16
Enchanted
2007, in 3 top lists Check -
17
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
18
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
19
True Grit
2010, in 6 top lists Check -
20
E.T. the Extra-Terrestrial
1982, in 31 top lists Check -
21
Prospero's Books
1991, in 4 top lists Check -
22
The Astronaut's Wife
1999, in 0 top lists Check -
23
True Grit
1969, in 2 top lists Check