Enemyxix's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
2
Hancock
2008, in 3 top lists Check -
3
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check -
4
Scary Movie
2000, in 5 top lists Check -
5
Meet the Fockers
2004, in 4 top lists Check -
6
The Neverending Story
1984 — a.k.a. The NeverEnding Story, in 2 top lists Check -
7
The Mummy Returns
2001, in 3 top lists Check -
8
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
9
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
10
Rush Hour 2
2001, in 3 top lists Check -
11
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
12
Spaceballs
1987, in 1 top list Check -
13
The Devil's Rejects
2005, in 2 top lists Check -
14
The Walking Dead
2010, in 0 top lists Check -
15
Batman Forever
1995, in 3 top lists Check -
16
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
17
Get Carter
1971, in 11 top lists Check -
18
Pitch Black
2000, in 1 top list Check -
19
Due Date
2010, in 1 top list Check -
20
Rambo: First Blood Part II
1985, in 4 top lists Check -
21
Commando
1985, in 2 top lists Check -
22
The World Is Not Enough
1999, in 2 top lists Check -
23
Tomorrow Never Dies
1997, in 2 top lists Check -
24
Blade II
2002, in 1 top list Check -
25
Jarhead
2005, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 75