Enemyxix's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
8
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
9
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
11
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
12
Spaceballs
1987, in 1 top list Check -
18
Pitch Black
2000, in 1 top list Check -
24
Blade II
2002, in 1 top list Check -
31
Hot Tub Time Machine
2010, in 0 top lists Check -
37
Land of the Dead
2005, in 1 top list Check -
40
Repo Men
2010, in 0 top lists Check -
44
The Running Man
1987, in 1 top list Check -
49
The Happening
2008, in 0 top lists Check -
50
Inception
2010, in 21 top lists Check -
53
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
61
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
62
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
63
Iron Man
2008, in 8 top lists Check