EssexMutant's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
254
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
182
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
215
Signs
2002, in 5 top lists Check -
196
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
307
The Tourist
2010, in 1 top list Check -
285
Angels & Demons
2009, in 2 top lists Check -
189
The Boondock Saints
1999, in 3 top lists Check -
335
A Good Day to Die Hard
2013, in 1 top list Check -
347
Lucy
2014, in 2 top lists Check -
271
The Number 23
2007, in 0 top lists Check -
342
Now You See Me
2013, in 1 top list Check -
145
Street Fighter
1994, in 1 top list Check -
312
In Time
2011, in 0 top lists Check -
233
The Grudge
2004, in 3 top lists Check -
267
Saw IV
2007, in 1 top list Check -
326
Cosmopolis
2012, in 2 top lists Check -
231
Primer
2004, in 6 top lists Check -
226
Wrong Turn
2003, in 1 top list Check -
278
Saw V
2008, in 0 top lists Check -
225
Underworld
2003, in 0 top lists Check -
281
Valkyrie
2008, in 1 top list Check -
290
Saw VI
2009, in 0 top lists Check -
244
Basic Instinct 2
2006, in 2 top lists Check -
194
Baise-moi
2000, in 3 top lists Check -
113
Predator 2
1990, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 71