Farzadk's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
War Horse
2011, in 1 top list Check -
2
Munich
2005, in 4 top lists Check -
3
Zodiac
2007, in 14 top lists Check -
4
Air Force One
1997, in 2 top lists Check -
5
Definitely, Maybe
2008, in 0 top lists Check -
6
Prison Break
2005, in 0 top lists Check -
7
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
8
Hitman
2007, in 1 top list Check -
9
Next
2007, in 0 top lists Check -
10
Saw IV
2007, in 1 top list Check -
11
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
12
Crank: High Voltage
2009, in 0 top lists Check -
13
Gamer
2009, in 0 top lists Check -
14
New York, I Love You
2008, in 0 top lists Check -
15
Bride Wars
2009, in 0 top lists Check -
16
The Uninvited
2009, in 0 top lists Check -
17
The Taking of Pelham 123
2009, in 0 top lists Check -
18
The Adjustment Bureau
2011, in 0 top lists Check -
19
G-Force
2009, in 2 top lists Check -
20
Battle: Los Angeles
2011 — a.k.a. Battle Los Angeles, in 1 top list Check -
21
88 Minutes
2007, in 0 top lists Check -
22
Death Race
2008, in 0 top lists Check -
23
Johnny English Reborn
2011, in 0 top lists Check -
24
New Year's Eve
2011, in 0 top lists Check -
25
Made in Dagenham
2010, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 67