Gabrielacss's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Death Note
2017, in 0 top lists Check -
2
Grease 2
1982, in 0 top lists Check -
3
Fever Pitch
2005 — a.k.a. The Perfect Catch, in 0 top lists Check -
5
Runaway Bride
1999, in 2 top lists Check -
6
Bram Stoker's Dracula
1992, in 6 top lists Check -
7
The Ladies Man
1961, in 5 top lists Check -
8
A Rainy Day in New York
2019, in 0 top lists -
9
Lolita
1962, in 11 top lists Check -
10
The Snows of Kilimanjaro
1952, in 0 top lists Check -
11
After
2019, in 0 top lists -
12
Cruella
2021, in 2 top lists Check -
14
Top Gun
1986, in 8 top lists Check -
15
Dazed and Confused
1993, in 7 top lists Check -
16
Basic Instinct
1992, in 10 top lists Check