Germangirl_16's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
2
Shrek the Third
2007, in 3 top lists Check -
3
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
4
The Twilight Saga: New Moon
2009, in 2 top lists Check -
5
Ice Age: The Meltdown
2006, in 3 top lists Check -
6
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check -
7
Ghost
1990, in 9 top lists Check -
8
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
9
Cars
2006, in 3 top lists Check -
10
Mission: Impossible
1996, in 4 top lists Check -
11
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
12
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
13
Click
2006, in 3 top lists Check -
14
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
15
Enchanted
2007, in 3 top lists Check -
16
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
17
Over the Hedge
2006, in 2 top lists Check -
18
Stuart Little
1999, in 3 top lists Check -
19
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
1999, in 4 top lists Check -
20
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
21
Coming to America
1988, in 3 top lists Check -
22
Bee Movie
2007, in 2 top lists Check -
23
The Polar Express
2004, in 2 top lists Check -
24
xXx
2002, in 2 top lists Check -
25
Lilo & Stitch
2002, in 6 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 39