Ghada_bell's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
2
The Last Samurai
2003, in 2 top lists Check -
3
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
4
The Bodyguard
1992, in 2 top lists Check -
5
Signs
2002, in 5 top lists Check -
6
Sex and the City
2008, in 2 top lists Check -
7
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
8
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
9
True Lies
1994, in 5 top lists Check -
10
Fast & Furious
2009, in 2 top lists Check -
11
Planet of the Apes
2001, in 2 top lists Check -
12
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
13
Air Force One
1997, in 2 top lists Check -
14
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
15
Shakespeare in Love
1998, in 12 top lists Check -
16
What Lies Beneath
2000, in 3 top lists Check -
17
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
18
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
19
Lara Croft: Tomb Raider
2001, in 2 top lists Check -
20
You've Got Mail
1998, in 4 top lists Check -
21
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
22
The Patriot
2000, in 2 top lists Check -
23
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check -
24
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check