Harrison27's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
22
Gemini Man
2019, in 0 top lists -
21
Akira
1988, in 22 top lists Check -
20
Love Story
1970, in 6 top lists Check -
19
Police Academy
1984, in 1 top list Check -
18
Police Academy 4: Citizens on Patrol
1987, in 0 top lists Check -
17
Police Academy 6: City Under Siege
1989, in 0 top lists Check -
16
The Bodyguard
1992, in 2 top lists Check -
15
Police Academy: Mission to Moscow
1994, in 0 top lists Check -
14
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
13
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
12
Meet the Spartans
2008, in 0 top lists Check -
11
Beverly Hills Chihuahua
2008, in 0 top lists Check -
10
Australia
2008, in 1 top list Check -
9
American Pie Presents: The Book of Love
2009, in 0 top lists Check -
8
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
7
Ted
2012, in 2 top lists Check -
6
Scary Movie 5
2013 — a.k.a. Scary Movie V, in 0 top lists Check -
5
Thor: The Dark World
2013, in 2 top lists Check -
4
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
2014, in 3 top lists Check -
3
Deadpool
2016, in 2 top lists Check -
2
Captain America: Civil War
2016, in 2 top lists Check -
1
Suicide Squad
2016, in 2 top lists Check