Hexagonz's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
2
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
3
Prometheus
2012, in 4 top lists Check -
4
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
5
Robin Hood
2010, in 1 top list Check -
6
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
7
Dark Shadows
2012, in 1 top list Check -
8
Green Lantern
2011, in 1 top list Check