Igdra's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
El laberinto del fauno
2006 — a.k.a. Pan's Labyrinth, in 33 top lists Check -
3
Black Swan
2010, in 12 top lists Check -
4
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
5
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
6
Ted
2012, in 2 top lists Check -
7
The Last Airbender
2010, in 2 top lists Check -
8
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
9
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
10
Bambi
1942, in 13 top lists Check -
11
Easy Virtue
2008, in 0 top lists Check -
12
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
13
Horns
2013, in 0 top lists Check -
14
All About Steve
2009, in 0 top lists Check -
15
Interstellar
2014, in 13 top lists Check -
16
Mad Max
1979, in 13 top lists Check -
17
Avengers: Age of Ultron
2015, in 2 top lists Check -
18
Prometheus
2012, in 4 top lists Check -
19
Teacher's Pet
2004, in 0 top lists Check -
20
Elysium
2013, in 1 top list Check -
21
Charming
2018, in 0 top lists Check