Jeff_v's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
206
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
159
The Lion King
1994, in 24 top lists Check -
37
Andrey Rublyov
1966 — a.k.a. Andrei Rublev, in 29 top lists Check -
194
American Psycho
2000, in 12 top lists Check -
868
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
192
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
250
Sin City
2005, in 10 top lists Check -
44
Playtime
1967, in 19 top lists Check -
207
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
261
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
227
Dogville
2003, in 14 top lists Check -
130
Batman
1989, in 9 top lists Check -
193
The Iron Giant
1999, in 14 top lists Check -
225
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
216
Irréversible
2002 — a.k.a. Irreversible, in 10 top lists Check -
196
Dancer in the Dark
2000, in 9 top lists Check -
274
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
1020
Predator
1987, in 9 top lists Check -
24
L'eclisse
1962 — a.k.a. Eclipse, in 13 top lists Check -
88
The Blues Brothers
1980, in 11 top lists Check -
184
The Fifth Element
1997, in 7 top lists Check -
975
Pâfekuto burû
1997 — a.k.a. Perfect Blue, in 13 top lists Check -
284
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
277
The Curious Case of Benjamin Button
2008, in 6 top lists Check -
305
Antichrist
2009, in 8 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 1025