JWGBB's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
2
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
3
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
4
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop...
1964, in 37 top lists Check -
5
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
6
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
7
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
1983, in 18 top lists Check -
8
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
9
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
10
No Country for Old Men
2007, in 23 top lists Check -
11
Ben-Hur
1959, in 22 top lists Check -
12
The Breakfast Club
1985, in 10 top lists Check -
13
Almost Famous
2000, in 9 top lists Check -
14
The Sound of Music
1965, in 25 top lists Check -
15
Extremely Loud & Incredibly Close
2011, in 1 top list Check -
16
Seabiscuit
2003, in 3 top lists Check -
17
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
18
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
19
A Bug's Life
1998, in 4 top lists Check -
20
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
21
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
22
The Day After Tomorrow
2004, in 3 top lists Check -
23
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
24
Cars
2006, in 3 top lists Check -
25
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 38