Kaibita's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
2
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
3
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
4
Pretty Woman
1990, in 12 top lists Check -
5
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
6
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
7
Die Another Day
2002, in 2 top lists Check -
8
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
9
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
10
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
11
Zodiac
2007, in 14 top lists Check -
12
The Bodyguard
1992, in 2 top lists Check -
13
Runaway Bride
1999, in 2 top lists Check -
14
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
15
Jumper
2008, in 1 top list Check -
16
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
17
You Don't Mess with the Zohan
2008, in 1 top list Check