Kdo7789's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
2
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
3
Crash
2004, in 4 top lists Check -
4
Casino
1995, in 11 top lists Check -
5
True Grit
2010, in 6 top lists Check -
6
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
7
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
8
Harold and Maude
1971, in 22 top lists Check -
9
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
10
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
11
The 40 Year Old Virgin
2005 — a.k.a. The 40-Year-Old Virgin, in 5 top lists Check -
12
Burn After Reading
2008, in 1 top list Check -
13
Pocahontas
1995, in 3 top lists Check -
14
West Side Story
1961, in 22 top lists Check -
15
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
16
Closer
2004, in 0 top lists Check -
17
Labyrinth
1986, in 4 top lists Check -
18
A Nightmare on Elm Street
1984, in 8 top lists Check -
19
Signs
2002, in 5 top lists Check -
20
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
21
Enchanted
2007, in 3 top lists Check -
22
Tropic Thunder
2008, in 3 top lists Check -
23
True Lies
1994, in 5 top lists Check -
24
The English Patient
1996, in 19 top lists Check -
25
Mamma Mia!
2008, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 94