KristyTheKlown's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Sorcerer's Apprentice
2010, in 1 top list Check -
2
Julefrokosten
2009, in 0 top lists Check -
25
Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby
2006, in 1 top list Check -
28
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
32
Adams æbler
2005 — a.k.a. Adam's Apples, in 1 top list Check -
34
A Good Year
2006, in 0 top lists Check -
37
Starsky & Hutch
2004, in 0 top lists Check -
38
Scary Movie 2
2001, in 0 top lists Check -
42
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
44
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
45
Babe
1995, in 12 top lists Check -
55
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
62
Yes Man
2008, in 1 top list Check -
64
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
66
Bandits
2001, in 0 top lists Check -
69
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
71
Anja & Viktor
2001, in 0 top lists Check -
73
Cars 2
2011, in 2 top lists Check -
75
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
76
Cold Souls
2009, in 0 top lists Check -
81
Homeward Bound II: Lost in San Francisco
1996, in 0 top lists Check -
82
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
83
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
87
Army of Darkness
1992, in 6 top lists Check -
98
The Terminal
2004, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 153