Kurosawa89's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
11
Samurai Cop 2: Deadly Vengeance
2015, in 0 top lists Check -
27
3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain
1998, in 0 top lists Check -
28
Muppet Treasure Island
1996, in 0 top lists Check -
45
AVPR: Aliens vs Predator - Requiem
2007, in 0 top lists Check -
51
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
53
AVP: Alien vs. Predator
2004, in 0 top lists Check -
56
Honey, We Shrunk Ourselves!
1997, in 0 top lists Check -
59
3 Ninjas Kick Back
1994, in 0 top lists Check -
66
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
67
Watchmen
2009, in 2 top lists Check -
68
Lurking Fear
1994, in 0 top lists Check -
71
4: Rise of the Silver Surfer
2007 — a.k.a. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, in 2 top lists Check -
78
Dragonball Evolution
2009, in 0 top lists Check -
81
Dawn of the Dead
2004, in 1 top list Check -
82
Game of Death
1978, in 2 top lists Check -
86
Blade: Trinity
2004, in 0 top lists Check -
87
Spy Kids 3: Game Over
2003 — a.k.a. Spy Kids 3-D: Game Over, in 2 top lists Check -
100
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
108
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
109
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
111
Lost in Space
1998, in 0 top lists Check -
115
Vampires
1998, in 1 top list Check -
117
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
119
Punisher: War Zone
2008, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 90