Ladylucyfer21's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
21
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
24
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
23
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
22
Click
2006, in 3 top lists Check -
10
Mama
2013, in 1 top list Check -
8
The Golden Compass
2007, in 2 top lists Check -
13
Paranormal Activity 2
2010, in 1 top list Check -
3
Minions
2015, in 2 top lists Check -
6
Michael
2011, in 0 top lists Check -
9
Cowboys & Aliens
2011, in 0 top lists Check -
18
House of Wax
2005, in 1 top list Check -
20
The Last Exorcism
2010, in 1 top list Check -
4
Epic
2013, in 1 top list Check -
5
The Spirit
2008, in 0 top lists Check -
2
Need for Speed
2014, in 1 top list Check -
16
Don't Be Afraid of the Dark
2010, in 0 top lists Check -
14
Chernobyl Diaries
2012, in 0 top lists Check -
25
Zoolander 2
2016, in 0 top lists Check -
17
Boogeyman
2005, in 0 top lists Check -
7
Footloose
2011, in 0 top lists Check -
1
I, Frankenstein
2014, in 0 top lists Check -
12
Straw Dogs
2011, in 0 top lists Check -
19
Whiteout
2009, in 0 top lists Check -
15
Shrooms
2007, in 0 top lists Check -
11
Yellowbrickroad
2010, in 0 top lists Check