Litigator's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
2
30 Days of Night
2007, in 1 top list Check -
3
A Bug's Life
1998, in 4 top lists Check -
4
Ace Ventura: When Nature Calls
1995, in 2 top lists Check -
5
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
6
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
7
Austin Powers in Goldmember
2002, in 2 top lists Check -
8
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
1999, in 4 top lists Check -
9
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
10
Big Daddy
1999, in 2 top lists Check -
11
Bridget Jones: The Edge of Reason
2004, in 1 top list Check -
12
Charlie and the Chocolate Factory
2005, in 4 top lists Check -
13
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
14
Election
1999, in 7 top lists Check -
15
Fast & Furious
2009, in 2 top lists Check -
16
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
17
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
18
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
19
Jaws
1975, in 28 top lists Check -
20
Jumper
2008, in 1 top list Check -
21
Kingdom of Heaven
2005, in 1 top list Check -
22
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check -
23
Madagascar
2005, in 4 top lists Check -
24
Office Space
1999, in 7 top lists Check -
25
Robin Hood
2010, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 216