LudicrousPoop's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Lucy
2014, in 2 top lists Check -
2
Salt
2010, in 2 top lists Check -
3
The Dark Tower
2017, in 0 top lists Check -
4
Little Evil
2017, in 0 top lists -
5
Death Note
2017, in 0 top lists Check -
6
Jurassic World
2015, in 3 top lists Check -
7
Murder on the Orient Express
2017, in 1 top list -
8
Den of Thieves
2018, in 0 top lists -
9
Police Academy 4: Citizens on Patrol
1987, in 0 top lists Check -
10
Idiocracy
2006, in 2 top lists Check -
11
The Open House
2018, in 0 top lists -
12
The Strangers
2008, in 1 top list Check -
13
I Feel Pretty
2018, in 0 top lists -
14
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
15
American Ultra
2015, in 0 top lists Check -
16
Bridesmaids
2011, in 8 top lists Check -
17
Atomic Blonde
2017, in 0 top lists Check -
18
Ocean's Eight
2018, in 2 top lists Check -
19
Glass
2019, in 1 top list -
20
Captain Marvel
2019, in 2 top lists Check -
21
Ex Machina
2014, in 5 top lists Check -
22
Gemini Man
2019, in 0 top lists -
23
Ad Astra
2019, in 1 top list -
24
17 Again
2009, in 0 top lists Check -
25
Ford v Ferrari
2019, in 7 top lists