MaistlinRajere's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Dredd
2012, in 0 top lists Check -
2
Spy Kids
2001, in 1 top list Check -
3
Dark Phoenix
2019 — a.k.a. X-Men: Dark Phoenix, in 1 top list -
4
Terminator Genisys
2015, in 1 top list Check -
5
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
6
Shanghai Noon
2000, in 1 top list Check -
7
Dear White People
2017, in 0 top lists -
8
Terminator: Dark Fate
2019, in 1 top list -
9
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
10
Ultraviolet
2006, in 0 top lists Check -
11
White Chicks
2004, in 0 top lists Check -
12
Highlander II: The Quickening
1991, in 0 top lists Check -
13
My Unorthodox Life
2021 -
14
Snakes on a Plane
2006, in 0 top lists Check -
15
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
2008, in 5 top lists Check -
16
Red Dawn
2012, in 0 top lists Check -
17
Barbie
2023, in 4 top lists