Marcus_sour's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
2
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
3
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
4
Click
2006, in 3 top lists Check -
5
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
6
Planet of the Apes
2001, in 2 top lists Check -
7
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
8
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
9
Robots
2005, in 2 top lists Check -
10
Eragon
2006, in 2 top lists Check -
11
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
12
Jumper
2008, in 1 top list Check -
13
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
14
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
15
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
16
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
17
V/H/S
2012, in 1 top list Check -
18
Catwoman
2004, in 0 top lists Check