Markymark75's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Descendants
2011, in 3 top lists Check -
2
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
3
The Help
2011, in 6 top lists Check -
4
Crash
2004, in 4 top lists Check -
5
Ted
2012, in 2 top lists Check -
6
Contact
1997, in 2 top lists Check -
7
Hall Pass
2011, in 0 top lists Check -
8
Paul
2011, in 0 top lists Check -
9
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
10
The Hangover Part II
2011, in 2 top lists Check -
11
Robin Hood
2010, in 1 top list Check -
12
The Other Guys
2010, in 1 top list Check -
13
Little Fockers
2010, in 2 top lists Check -
14
Bug
2006, in 1 top list Check -
15
Total Recall
1990, in 8 top lists Check -
16
The Devil Inside
2012, in 0 top lists Check -
17
Take This Waltz
2011, in 2 top lists Check -
18
The Campaign
2012, in 0 top lists Check -
19
The Apparition
2012, in 0 top lists Check -
20
Fear
1996, in 0 top lists Check -
21
Sweet November
2001, in 0 top lists Check -
22
Billy Madison
1995, in 0 top lists Check -
23
Tommy Boy
1995, in 0 top lists Check